2009. április 2., csütörtök

Ismét jelentkezem:) Sikerült a vizsgám. Nem volt egyszerű, de sikerült 3asra:) ami nekem bőven jó, ugyanis nekem a kettes is elég lett volna csak legyen meg:) úgyhogy mostmár fodrász vagyok. Lehet munkát keresni, ebben a nehéz gazd. helyzetben.
A 3legjobban sikerült munkám(persze tökéletesnek tuti nem tökéletes:) ), a másik kettőről nincs képem, de azok szerintem nem is lettek ilyen jók:)


Mostmár így szabadidőmben újra varrhatom a gobikat. Végre lefényképeztem már az elkészült gobikat is. A Hibiszkusz tegnap délbe készült el éppen, de már neki is fogtam a következőnek. Mostmár csak a keretezőhöz kéne elvinni a kész gobikat, mert húztam halasztottam és most egy jó adag várja már a keretezést:) De majd lassacskán adagolva meglesz talán az is.
A párom készített nekem varrókeret félét, mert azt olvastam sok helyen hogy úgy szebb marad a gobi nem ferdül úgy el meg stb. Szerintem tényleg sokkal jobb úgy csinálni, nem bomlik meg a széle, nem penderedik össze vissza, és könnyebb is varrni úgy:) Na most jöjjenek a képek is:) az első kettő a kész, a harmadik pedig amihez nekifogtam:)


Mostmár igyekszek szépígetni a blogomat is. Elnézve annyi embernek olyan szép blogja van. az enyém meg...:) csak még azt nem találtam meg hogy a hátteret hol tudok beállítani. de majd nekiülök és úgyis megtalálok:)

1 megjegyzés:

Fauna írta...

Nahát, nekem pont ugyanez a hibiszkusz van meg! :) Anyósomtól kaptam. Az enyém normál gobi. A tiéd milyen? Amúgy az enyémet még kivarratlanul itt láthatod:

http://fauna.csincsik.hu/hibiszkusz.jpg

Nagyon szépen kivarrtad! A lovacskáid is szépek lettek, a kutyus pedig egyszerűen csodás lesz, nagyon szép kép.

A vizsgádhoz nagy gratula!