2009. április 14., kedd

ismét itt és ismét jelentkezem, egy újabb gobival:) tegnap éjszaka sikerült befejezni. és kész van:) eléggé meg vagyok most vele elégedve. azthiszem igyekeztem olyanra kihozni mint ami eredetileg volt:) persze a cérnás szatyorból keresni kellett a szőréhez másmilyen színt mert amit a néni adott még meg se közelítette azt. de ez van már megszoktam. főleg ha az a néni adja. én meg akkor úgylátom hogy jó hozzá aztán mikor varrom akkor látom hogy mégse a legjobb:) most eléggé belehúztam a varrásba, mert a szekrényben lapulókat ki akarom mind varrni, ugyanis megfogadtam hogy csak akkor veszek ha azok ki vannak varrva. és nagyon vennék már:) reggel már bele is fogtam a következőbe:) remélem hogy mindenkinek jól telt a húsvét. hála istennek hétfőn szokás szerint idén se jött senki locsolkodni, bár nem is hiszem hogy be lett volna engedve:D na jöjjön a kép inkább a rizsázás helyett:) ami kész:

és amin most dolgozok:

4 megjegyzés:

Fauna írta...

Nagyon gyorsan varrsz, és tényleg nagyon szép lett a kutyus! Amit most varrsz, az is elragadó.

katha írta...

félelmetesen szép dolgok vannak nálad! azért a kutyiért csorog a nyálam! :o)))
Jövök és olvasgatlak!
Pusza
Katha

Moncs írta...

köszönöm szépen mindkettőtöknek! kész van már a nős gobim is, csak nekifogtam egy következőnek ami félkész állapotban van. így úgy döntöttem fokozom még a kíváncsiságot, és egyszerre teszem fel a kettőt:)

Fauna írta...

Szép a blogod új ruhája! :) Örülök, hogy sikerült.