2011. november 13., vasárnap

Ismét jelentkezem... (40.!:))

Hosszabb kihagyás után ismét írok pár sort....
Az utóbbi idő nem telt tétlenül, aminek meg is lett a gyümölcse, nagyon nagy örömömre:)
A lepkés képem még mindig nincs kész, hozzá van kezdve, de meghagyom a szakkörös varrogatásra, egy közös varrásra kellett volna elkészülnöm vele, de sajnos nem sikerült, egyszer biztos megmutatom készen is:)
Azután....bemutattam pár képemet a helyi szakkörös teadélutánon, amire rá 3hónapra kb csatlakoztam a szakkörhöz is:) A nyáron ismét volt Szarvason kézimunka kiállítás, aminek elmentem a megnyitójára nézelődni, nagyon sok szép dolgot láttam ( képek az albumok linkénél oldalt:) ) A szakkörös nénik hatására megpróbálkoztam a hímzéssel is, van is bespájzolva ilyenem is, meg vannak olyan hímzések amiket majd szeretnék megtanulni.
Részt vettem a VI. Országos Szamosközi Gobelinvarró pályázaton, harmadjára voltam már, idén 2 képpel sikerült végre neveznem, nagy meglepetésemre mind a két képem különdíjas lett! :)
Jaaa..és tegnap elkészült a 40. gobelinem!:)  Még 10, és lehetne egy kiállítás...:)
Most pedig jöjjenek a képek az elkészült munkáimról:




1 megjegyzés:

Fáni írta...

Nagyon szépeket varrtál, a díjakhoz gratulálok. Azt észrevetted, hogy én is Szolnokon élek?