2011. április 1., péntek

Hosszú idő után.....

Ismét itt vagyok. Eléggé elhanyagoltam a blogomat, amit sajnálok.
Ebből következik, hogy van pár elmaradásom, amit ebben a bejegyzésben szeretnék pótolni.
Elkészültem újabb kivarrt gobelinekkel:
Részt vettem a 2010-es V. Szamosközi Gobelinvarró pályázaton Szentesen:Ahol találkoztam egy nagyon kedves hölggyel, Encsivel, akit az iwiw-es gobelines klubból ismertem meg. (a klub megszűnt)
Továbbá elvittem pár képet Mesterszállásra, ahol gobelinkiállítás volt, nagyon sok szép gobelin volt ott is. Megígérték, hogy legközelebb is szólnak:)
Márciusban pedig az Öcsödön megrendezett teadélutánon vettem részt. Hallottam róla már, de sose mentem el. Nagyon jó volt a hangulat. Jólesett, hogy ismerősök, ismeretlenek odajöttek érdeklődni, és megdícsérték a munkámat. Volt zene, lehetett táncolni, tombola is volt. Sikerült nyerni is:) Mondták mások, hogy nem voltak most annyian mint szoktak lenni, de ez bizonyára az esős időnek volt betudható.

Jelenleg....
Készülök a Hattyúnász című képpel. Ezt szerettem volna vinni a 2010.-es Szamosközi kiállításra, csak sajnos nem lett kész addigra. a 2011.-esre elkészül úgy néz ki:) Ez tűgobelin lesz.
Szeretnék normál kategóriában is indulni, remélem sikerül elkészülnöm ezzel a képpel:
Továbbá beneveztem egy Közös varrásba a network-on Marcsi gobelines közösségében. Ha jól emlékszem még lehet jelentkezni, vagy 12 vagy 24 (nem emlékszem pontosan mennyi) képből lehet kiválasztani ki melyiket szeretné. A képeket november 20ig kell befejezni és 24én feltölteni. (talán pontosak a dátumok, ezekkel mindig bajban vagyok:) ) Addig nem lehet megmutatni a képet róla, hogy ki hol tart.Utána Marcsi csinál belőlük egy videót.
Én ezt a gobelint fogom varrni:
Szóval novemberig összekaphatom magam, hogy mindent sikerüljön befejeznem.
Ezek mellett még vannak elraktározva varrnivalók. Ezeket most nem mutatnám meg..:) Szeretném a "raktárat" kiüríteni is, de sajnos nem mindig csak ezt csinálom. Emellett vannak még más dolgaim is.
Remélem pár nap, vagy hét múlva ismét jelentkezem a kész Hattyúnásszal...remélem nem leszek lusta és megcsinálom a bejegyzésem róla..:)

Nincsenek megjegyzések: