2009. június 11., csütörtök

nos, megcsináltam a beígért képeket. és fel is teszem:) a napfelketés paci egészen friss, ma délután lett kész:)
végre kész lettek az elefántok, amikhez nagyon nehezen fogtam neki, ugyanis nagyon összefüggő színek voltak és nagyon kellett nézni:) de kész van:)
teljesen "lázba" kerültem, mert iwiw-en kaptam a szarvasi gobelin klubtól egy üzenetet ma reggel, hogy augusztusban lehet nevezni a kiállításukra. ezt nagyon rég vártam, hogy valahol a közelben megmutathassam olyanoknak akik régebb óta több tudással készítenek, hátha kapok hasznos ötleteket:) meg akiknek megmutattam sokan javasolták hogy menjek kiállításra velük.:) várom a bővebb információkat nagyon, hogy mégis lesz-e valami témakör vagy nem, ha nem akkor már megvannak a kiválasztottak, amiket úgy ítélek, hogy a legszebbek, legfőképp a színösszeállításuk. alig várom már:)
és most jöjjenek a képek, elkészülési sorrendben:)és amihez nekilátok:

1 megjegyzés:

Fauna írta...

Kommentet nem hagytam ugyan, de rég megcsodáltam már az elkészült gobijaidat. Nagyon gyorsan varrsz, és persze szépen, és jó mintákat választasz. A legújabbal hol tartasz?
Egy díjat is kaptál tőlem, majd alkalomadtán nézz be hát hozzám! :)
http://fauna09.blogspot.com/2009/07/ujabb-blogos-dij.html